Helpdesk

De IT-servicedesk is hét centrale aanspreekpunt voor alle medewerkers met ICT-problemen en vragen binnen je bedrijf.

Helpdesk

Functies

  • blijvende opvolging
  • permanentie servicedesks

Voordelen

  • Verschillende beheermogelijkheden
  • Juiste formule kiezen in samenspraak met klant
  • Ervaren supportmedewerkers

In detail ...

Het maakt niet uit hoe klein of groot uw bedrijf is of hoe uniek uw IT-wensen zijn, op het moment dat er vragen zijn of hulp gewenst is door uw medewerkers, dient er een professionele servicedesk tot hun beschikking te zijn.

Er zijn verschillende manieren waarop Cloudle zijn klanten kan helpen met het beheer van hun ICT servicedesk. Wij luisteren steeds aandachtig naar de noden van onze klanten en zoeken dan samen met hen naar de meest geschikte formule. Dit kan gaan van extra ondersteuning buiten kantoortijd tot volledige outsourcing, al dan niet op locatie van de klant.

Al onze medewerkers hebben ervaring met de meest courante omgevingen en technologieën en kunnen snel ingeschakeld worden binnen iedere te ondersteunen omgeving.

Besteed uw Servicedesk werkzaamheden met een gerust hart uit aan Cloudle en focus op uw Core Business!